wtorek, 8 października 2013

Ziaja - kremowe mydło z jedwabiem. Wygładzenie i nawilżenie. - Szaleństwo zmysłów. :D

Witajcie Kochani. :)

Dzisiaj chciałam się z Wami podzielić nowym nabytkiem. :)

KTO LUBI ZIAJĘ? :)
Zapraszam do notki na temat tej nowości. :)


KLIK "czytaj więcej" :)



Od producenta:

Kremowe mydło z proteinami jedwabiu i gliceryną.
Zaperfumowane kwiatowo-aromatyczną kompozycją opartą na łagodnych tonach białego drewna przechodzącą w delikatne kwiatowe nuty lilii, orchidei i passiflory. Polecane pod prysznic i do kąpieli.

Co obiecuje:


  • Zapewnia łagodne i delikatne mycie.
  • Nie wysusza naskórka.
  • Pozostawia skórę aksamitnie gładką w dotyku.
  • Uprzyjemnia kąpiel tworząc kremową pianę.
  • Ma inspirujący perfumeryjny zapach luksusu.
Sposobu użycia myślę, ze nie trzeba pisać.:)

Cena i dostępność:

Cena: 7,99zł.
Dostępne jest w większości sklepów tj. Rossmann, Natura a nawet Real itp. :) 
Ja akurat kupiłam go w sklepie Ziaja w Plejadzie w Sosnowcu. :)

Moja opinia:

To mydło jest moim odkryciem roku. Uczta dla zmysłów. Dobrze się pieni. Zapach cudowny, intensywny ale nie drażniący (podobny do Playboya Glam&Rich z tego wpisu => KLIK i ZOBACZ POST O PLAYBOYU :) )
który utrzymuje się dość długo. Skóra jest gładziutka i naprawdę dopieszczona. :)
Zdecydowanie kupię to mydło ponownie. :)

Są jeszcze 2 inne wersje ale zapach tego mydła przekonał mnie najbardziej do jego zakupu. :)


A Wy próbowałyście tej nowości?
Ma cie jakieś ulubione "pobudzacze zmysłów" ? 

PS. Zostawiajcie w komentarzach adresy swoich blogów, będzie mi łatwiej i szybciej do Was trafić. :)

BUZIAKI! :*:*

/Karolina.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze. :)
Każdy jest dla mnie bardzo ważny.:) Odwiedzam wszystkich komentujących. :)
Na pytania odpowiadam pod Twoim komentarzem. :)
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych będę się bardzo cieszyć i chętnie się odwdzięczę. :)