czwartek, 19 września 2013

NA PRZEKÓR POGODZIE - LETNIA STYLIZACJA ! :)

Witam Was z deszczowego miasta. :D

Dzisiejszy wpis będzie króciutki, własnie na przekór brzydkiej pogodzie która niestety dołuje.
Stylizacja jest z tych wakacji które jak zawsze trwają za krótko! PRAWDA? :D


A Wy na co stawiacie w cieplutkie, letnie dni? :)
Sukienka, spódniczka czy spodenki? :)






Sukienkę dostałam w prezencie, można było ją kupić w Cropp'ie. :)
I jeszcze do 'zestawu' różowe pazurki w kropeczki. :):):):)


Czekam z utęsknieniem na kolejne wakacje. :)

I z myślą o nich pioseneczka "Holidays" - http://www.youtube.com/watch?v=amV0-jns0-U
Trzymajcie się cieplutko. :)


/A.




Fotograf K. Latos.



21 komentarzy:

  1. Oj tak, szkoda, że lato i wakacyjny czas już za nami :( Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz :)Ja chcę żeby nadal było lato :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sukienka ;) Ja też zazwyczaj stawiam latem na sukienki, ale gdy chcę, by było mi wygodniej to zakładam szorty ;)
    Dziękuję za obserwację i oczywiście także obserwuję! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, wygoda jest równie ważna! :)
      Również dziękuję. :)

      Usuń
  4. coraz mniej mamy słonecznych dni :/
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziś u mnie zapaowiada się piękny, słoneczny dzień,
    za to wczoraj pranie mi zmokło na balkonie
    ;)
    również obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna sukienka! A ja już tęsknie za latem...

    OdpowiedzUsuń
  7. oj ta także czekam z utęsknieniem na następne wakacje:) a sukienka śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. mm.. zapachniało latem hihi ;Dcudownie wyglądasz kochana!

    OdpowiedzUsuń
  9. zdecydowanie spodenki i krótkie spódniczki :) obserwuję i zapraszam do obserwacji:
    http://fashionanddreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawie się zapowiada ;>

    pozdrawiam, również obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna stylizacja i Ty, a ja już tęsknię za latem. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A u nas tak zimno;(((
    Już nawet zapomniałam o takich kieckach;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze. :)
Każdy jest dla mnie bardzo ważny.:) Odwiedzam wszystkich komentujących. :)
Na pytania odpowiadam pod Twoim komentarzem. :)
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych będę się bardzo cieszyć i chętnie się odwdzięczę. :)