sobota, 12 października 2013

Mój pierwszy raz z Nikonem :D i próba zrobienia makrosków. :)

Cześć Wam. :*

Dzisiaj trochę fotek mojego autorstwa. :)
Kocham robić zdjęcia, nie muszą być one profesjonalne. Po prostu lubię wychwytać na nich piękne chwile, rzeczy/obiekty które mi się podobają.
Zdjęcia zrobiłam aparatem Nikon Coolpix L23 który dostałam od mojego Mężczyzny na 18stkę. :)

Wiem, że żadna rewelacja ale bardzo je lubię i chcę się nimi podzielić z Wami. :)




Trochę humoru. :) Każdemu wolno. :D

I moje ulubione zdjęcie. :)

To które znajduje się na samej górze bloga to również moja fotka. :)

Podoba Wam się któreś? :)


PS. Zostawiajcie w komentarzach adresy swoich blogów, będzie mi łatwiej i szybciej do Was trafić. :)


Buziaki!! : **

/Karolina.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze. :)
Każdy jest dla mnie bardzo ważny.:) Odwiedzam wszystkich komentujących. :)
Na pytania odpowiadam pod Twoim komentarzem. :)
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych będę się bardzo cieszyć i chętnie się odwdzięczę. :)