czwartek, 17 października 2013

Jesiennie i trochę rock'owo czyli moja stylizacja na dziś. :) I pytanko do Was.:)

Cześć wam! :)

Cieszycie się, że już jutro piątek? :D Bo ja bardzo. :)

Dziś mam dla Was moją stylizację na chłodne jesienne dni.
Lubię stonowane, blade albo ciemne kolory. Raczej nie ubieram się "radośnie" i kolorowo. :)

Na końcu posta będę miała do Was pytanie, ale najpierw kilka fotek. :)



Wersja z bluzką w spodniach i na zewnątrz. :)










Zadziorny uśmiech :D i buziaki dla Was! :) Miłego popołudnia. : *



PYTANKO: Chciałybyście może przygarnąć za darmo kilka ewentualnie jedna bluzkę z nadrukami jakichś postaci animowanych? Nosiłam je góra 3 razy a niektóre wcale bo nieraz dostanę takowy ciuch i leży w szafie a żal wyrzucić.
Jeśli będziecie zainteresowane to dodam post ze zdjęciami. : )


/Karolina.

PS. Zostawiajcie w komentarzach adresy swoich blogów, będzie mi łatwiej i szybciej do Was trafić. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze. :)
Każdy jest dla mnie bardzo ważny.:) Odwiedzam wszystkich komentujących. :)
Na pytania odpowiadam pod Twoim komentarzem. :)
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych będę się bardzo cieszyć i chętnie się odwdzięczę. :)