piątek, 11 października 2013

POMOCY POMOCY POMOCY! ;( Potrzebuję Was!

Cześć Wam! :)

Dziś bardzo króciutki wpis z małym zapytaniem.
Mam nadzieję, że mi pomożecie, coś doradzicie. ;o

Otóż pękł mi paznokieć !! ;o

W takim niefortunnym miejscu, ze głowa mała. Nie wiem co z nim zrobić, nie chcę obcinać bo długo już zapuszczam pazurki a po drugie NIE DA SIĘ go obciąć bo to pękło daleko i strasznie będzie bolało żeby go obciąć.
Co robić? : (
Pomóżcie mi. : *



PS. Zostawiajcie w komentarzach adresy swoich blogów, będzie mi łatwiej i szybciej do Was trafić. :)

/Karolina.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze. :)
Każdy jest dla mnie bardzo ważny.:) Odwiedzam wszystkich komentujących. :)
Na pytania odpowiadam pod Twoim komentarzem. :)
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych będę się bardzo cieszyć i chętnie się odwdzięczę. :)