środa, 18 września 2013

Tosty z piekarnika. :D I moje loki prostownicą. :D

Cześć. :)

Dzisiejszy dzień rozpoczęłam pysznym śniadaniem. :) Jako, że staram się jeść regularnie, postanowiłam wrzucać te ciekawsze wersje jedzonka. :)
Szczerze mówiąc, takie pożywne śniadanko potrafi ożywić i dodać energii. No a przy tym nasz organizm lepiej pracuje i przemiana materii również. :)

Dziś poniosło mnie też z fryzura i postawiłam na loki robione prostownicą. :D Chcecie zobaczyć?:)

Zapraszam w "czytaj więcej". :)

Oto dzisiejsze, prościutkie tościki. :)





Tost składa się jedynie z odrobiny masła, połówki plasterka pomidora, połówki plasterka salami, na to trochę mozarelli. :) Wszystko zapieczone w piekarniku. A na samą górę dałam jeszcze po listku bazylii. :)
Na prawdę da się pojeść. :)
No i obowiązkowo zielona herbata! :D





A co do dzisiejszego wyglądu, to postawiłam na loki które robię sobie prostownicą, nauczyłam się z filmików na YT :) , jeansową koszulę na ramiączkach, mój ukochany zegarek i srebrna bransoletka, 4 bardzo ważne dla mnie pierścionki, czarne pazurki (których w szkole mieć nie wolno, no ale co ja poradzę :d), czarne legginsy i okulary ponieważ nie dowidzę. :D

Oto i ja - /A.. :D

Wybaczcie proszę to "czyściutkie" lusterko. :D


Pozdrawiam!! :)


/A.





10 komentarzy:

  1. Pysznie to wygląda! :-) A loki wyszły Ci rewelacyjne!:-) Po za tym masz świetne nazwisko! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się.!! :)
      A co do nazwiska to faktycznie, jest świetne!! :) :D

      Usuń
  2. o loczki piękne Ci wyszły ;D ja nie umiem robić loków na prostownicy. z resztą i tak mam niestety włosy kręcone więc jak już to tylko lokówką można je podkreślić. ale Twoje wyszły śliczne!
    pozdrawiam ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło. :)
      Zauważyłam, że osoby mające włosy kręcone - wolą proste, osoby z włosami prostymi - wolą zaś kręcone. Nie wszyscy ale spora liczba kobiet tak ma. :D
      No cóż. Trudno wszystkim dogodzić. :)

      Usuń
  3. też robię podobne śniadania, wygląda niepozornie, ale tylko tak wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tościki;D A te są tak apetyczne, mniam. Loki prostownicą robię - o niebo lepszy efekt niż lokówką, w ogóle nie lubię lokówek... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uważam, że prostownicą jest lepszy efekt. :)

      Usuń
  5. niedawno robiłam identyczne :D hah pycha !!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze. :)
Każdy jest dla mnie bardzo ważny.:) Odwiedzam wszystkich komentujących. :)
Na pytania odpowiadam pod Twoim komentarzem. :)
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych będę się bardzo cieszyć i chętnie się odwdzięczę. :)