niedziela, 29 września 2013

Niebiesko-szare paznokcie i figa na podwieczorek. :D

Hej. :)

Ostatnio w ramach wolnego czasu postanowiłam zrobić sobie paznokcie. :)
Nic specjalnego bo nie miałam akurat 'weny' ale coś tam stworzyłam. :D

Jakość zdjęć jest straszna ale coś tam widać. :D


Wiadomo, każda z Was może zrobić takie zdobienie w innych kolorkach i będzie to świetnie wyglądać.:)

Dzisiaj też miałam zaskakujący podwieczorek. :D
Zapraszam do czytania więcej. :)





Ja dzisiaj po obiedzie jadłam figę. :)
Pierwszy raz w życiu. :D Suszone jadłam już dawno temu ale świeżej nigdy. :)


Jak dla mnie to szału nie było. :) Dobra w smaku ale bardzo delikatna i lekko słodka. :)
Nie wiem czy dodam ją do listy owoców które często jadam.:)

A Wy lubicie figi świeże lub suszone? :)




Pozdrawiam. :)

/A.