niedziela, 29 września 2013

Niebiesko-szare paznokcie i figa na podwieczorek. :D

Hej. :)

Ostatnio w ramach wolnego czasu postanowiłam zrobić sobie paznokcie. :)
Nic specjalnego bo nie miałam akurat 'weny' ale coś tam stworzyłam. :D

Jakość zdjęć jest straszna ale coś tam widać. :D


Wiadomo, każda z Was może zrobić takie zdobienie w innych kolorkach i będzie to świetnie wyglądać.:)

Dzisiaj też miałam zaskakujący podwieczorek. :D
Zapraszam do czytania więcej. :)





Ja dzisiaj po obiedzie jadłam figę. :)
Pierwszy raz w życiu. :D Suszone jadłam już dawno temu ale świeżej nigdy. :)


Jak dla mnie to szału nie było. :) Dobra w smaku ale bardzo delikatna i lekko słodka. :)
Nie wiem czy dodam ją do listy owoców które często jadam.:)

A Wy lubicie figi świeże lub suszone? :)




Pozdrawiam. :)

/A.

11 komentarzy:

  1. Fajne ;)

    www.lookbook-of-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jadłam jeszcze świeżej figi :)
    Ciekawe paznokcie, nie pamiętam kiedy ostatnio "bawiłam się" w jakieś zdobienia.

    PS. Myślałaś nad rezygnacją z weryfikacji obrazkowej? Troszkę jest uciążliwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja "bawię sie" dość często tylko niestety w mojej szkole jest to niedopuszczalne... Ja tylko dbam o dłonie.
      Tak myślałam. Występuje u mnie również? Bo ja tego nie widzę jako własciciel bloga.
      Przyznam szczerze, że jak komentuję inne blogi to faktycznie jest to problematyczne i czasem ciężko rozszyfrować te zapiski... :)

      Usuń
    2. No szkoły to do siebie mają ;)

      Super, że już sobie z tym poradziłaś :)

      Usuń
  3. całkiem ładne te pazurki ;)

    a co do figi, mam ochotę ale boję się tego spróbować
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nawet nie mam możliwości żeby u siebie dostać figę:P a co do paznokci, fajne połączenie, kolory do siebie pasują;)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne pazurki:) kolory świetnie polączone:)
    obserwuje, wpadnij do mnie:
    www.mistake.com.pl

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze. :)
Każdy jest dla mnie bardzo ważny.:) Odwiedzam wszystkich komentujących. :)
Na pytania odpowiadam pod Twoim komentarzem. :)
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych będę się bardzo cieszyć i chętnie się odwdzięczę. :)