poniedziałek, 28 października 2013

Paczka od CrystalCiTY a w niej?! Cuda!

Witajcie Kochani. :)

Dzisiaj przyszła do mnie paczka od CrystalCiTY!! <3
Przyznam, że kiedy kurier zapukał do drzwi, byłam mega szczęśliwa - ale zacznę od początku.:D

Rano dostałam sms'a z powiadomieniem, iż dziś otrzymam przesyłkę.

Ok godziny 14 kurier zjawił się w drzwiach i jest!!!

 Statuetka była na prawdę solidnie zapakowana.
 Obłożona w środku styropianem i owinięta taką specjalną gąbką.
Statuetka znajdowała się w ładniutkim pudełku wyściełanym gładką tkaniną.
Więc NIE MOGŁO się jej nic stać podczas podróży.
 Statuetka nie jest byle jaka!! To na prawdę grube, solidne szkło.
Dostałam również ulotkę i ściereczkę do mojej statuetki.



Napis wymyśliłam sobie sama. Taka moja myśl. :)
I na moje życzenie dostałam dokładnie taką, jaką sobie wymarzyłam. 


Podsumowując:

Po 1: Uważam, że jest to świetny pomysł na prezent i na pewno rodzinie i znajomym będę  polecać CrystalCiTY.

Po 2: Po 2: Wykonanie jest naprawdę godne podziwu. Statuetka jest masywna i nie ma szorstkich kantów a sam grawer jest perfekcyjny.

Po 3: Nie ma co się martwić o przesyłkę gdyż paczka jest świetnie zabezpieczona co świadczy o szacunku do klienta i dbałości tej firmy nie tylko o samo wykonanie statuetki ale także o resztę szczegółów.

Po 4: Pięknie prezentuje się na mebelkach. :)

Po 5: Ceny są różne, więc każdy znajdzie coś na własną kieszeń.

Po 6: Możliwość stworzenia własnej dedykacji jest świetna.

Naprawdę gorąco polecam i sama chętnie jeszcze nie raz zajrzę na CrystalCiTY.pl i coś zamówię.


Miłego wieczoru. :)

/Karolina.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze. :)
Każdy jest dla mnie bardzo ważny.:) Odwiedzam wszystkich komentujących. :)
Na pytania odpowiadam pod Twoim komentarzem. :)
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych będę się bardzo cieszyć i chętnie się odwdzięczę. :)