środa, 2 października 2013

Zakupy przez Allegro czyli kolczyki za 1,99zł. :D I wf'owa kontuzja.:D

Cześć Wam. :)

Niedawno zamówiłam kolczyki na Allegro. :)
Przyznam szczerze, że robiłam to pierwszy raz. ;o Wszystko poszło sprawnie, Pani odezwała się dość szybko i w poniedziałek wysłała paczkę która przyszła dziś. Jak na pocztę polską to na prawdę szybko. :D

Przyznam szczerze, że trochę się bałam tych zakupów i tego, że kolczyki będą inne niż sobie wyobrażałam a co najgorsze, że mnie uczulą.

Paczka przyszła w klasycznej kopercie z folią bąbelkową którą całą pogniotłam. :D


Przy otwieraniu radości nie było końca.:D 

KLIK "Czytaj wiecej". :)


Jakież było moje zdziwienie kiedy otworzyłam kopertę. :)

Na początek kolczyki które zamówiłam:



Może te cytrynki nie są zbyt równe ale i tak mi się podobają. :D 


Kolczyki przyszły takie jakie wybrałam, żadnego błędu nie było. :) Do każdej pary kolczyków oczywiście zapięcie i jeszcze 4 dodatkowe zapięcia klasyczne i 2 gumowe. :)

Dostałam również gratisowy pierścionek czego się nie spodziewałam ale bardzo było mi miło. :)


Pierścionek jest regulowany więc dopasował się do moich chudych palców idealnie. :)
Szkoda tylko, że na poczcie nie obchodzą się z listami ostrożnie bo te kwiatuszki się oderwały od pierścionka ale przykleiłam z powrotem i jest ok. :)


Podsumowując króciutko:
Z zakupów jestem bardzo zadowolona. :) Kolczyki mnie nie uczulają i wyglądają super. :) Na prawdę warto było, jeszcze za taką cenę! :)


Jeśli chcecie sobie zamówić to ja mam te kolczyki od użytkownika Allegro: pandora-mix.

I jeszcze jedno. Tak kończą się moje dobre chęci kiedy już postanowię ćwiczyć na wf-ie. :D

Uważajcie na palce, na sali gimnastycznej piłka czai się wszędzie. :D



Pozdrawiam i dobranoc. :) :)

/A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze. :)
Każdy jest dla mnie bardzo ważny.:) Odwiedzam wszystkich komentujących. :)
Na pytania odpowiadam pod Twoim komentarzem. :)
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych będę się bardzo cieszyć i chętnie się odwdzięczę. :)