środa, 9 października 2013

Moja dzisiejsza koloryzacja włosów z MARION. :)

Cześć Wam! :)


Dzisiejszy wieczór spędziłam z Weroniką. W sumie spędzamy razem każdy dzień, przed szkołą, w szkole i po szkole. :D  Jak zawsze spontan najlepszy więc dzisiejszą jego wersją było wypróbowanie szamponu koloryzującego firmy Marion. :)
Dodam, że to pierwszy produkt firmy Marion który zakupiłam w życiu. :D


Ucięłam kolor: KAWOWY BRĄZ
Szampon koloryzujący Marion

Chcecie zobaczyć efekt? :) Zapraszam do "czytaj więcej". :)


Na początek trochę o tej szamponetce.:) 



Pierwszy raz farbowałam włosy w taki sposób i przyznam, że nie był to zły pomysł.:)
Ze względu na długość włosów użyłam 2 saszetek na raz :). Wszystko zrobiłam zgodnie z opisem na opakowaniu. :) Po spłukaniu szamponetki nałożyłam jeszcze na włosy odżywkę kokosową o której możecie przeczytać TUTAJ :) .

A oto efekt: :)
Mnie osobiście podoba się kolor uzyskany po farbowaniu. :) Wiadomo, szaleństwa nie ma bo kolor nie miał być dużą 'odskocznią' od naturalnego koloru. :) Najbardziej chodziło mi o to aby ożywić włosy. :) Zdjęcia niestety tak tego nie oddadzą bo były robione wieczorem, w mało oświetlonym pokoju. :) Może wrzucę za niedługo fotki w świetle dziennym. :)


I co sądzicie? :)

Używałyście kiedyś szamponetek?



Pozdrawiam Was serdecznie. :)

/Karolina.


PS. Zostawiajcie w komentarzach adresy swoich blogów, będzie mi łatwiej i szybciej do Was trafić. :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze. :)
Każdy jest dla mnie bardzo ważny.:) Odwiedzam wszystkich komentujących. :)
Na pytania odpowiadam pod Twoim komentarzem. :)
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych będę się bardzo cieszyć i chętnie się odwdzięczę. :)