poniedziałek, 21 października 2013

Niebieskie paznokcie w niebieskie kropeczki. :)

Cześć ! : )


Dzisiejszy post będzie krótki ze względu na goniące mnie zadania domowe.. :(
Nie mogę sobie ostatnio poradzić z natłokiem obowiązków.. Masakra.

Dlatego postanowiłam zrobić sobie chwilę przerwy. Na nią zawsze jest czas!
I ozdobiłam sobie paznokcie. :)


Wykonanie tych pazurków jest mega proste. :)

Najpierw pomalowałam je jasnym niebieskim lakierem.
Następnie kiedy wyschły, ciemny niebieski lakier 'wylewałam' na podstawkę plastikową i dłutkiem robiłam kropeczki. :) Dłutko możecie zobaczyć tutaj, w poście z czerwonymi kropeczkami. :)
Całość pomalowałam na koniec lakierem bezbarwnym i już! Gotowe! :)


Miłego dnia! :*




PS. Zapraszam do udziału w rozdaniu Jadeitgirl => KILK



Ja już biorę udział. Do zgarnięcia świetne produkty w sporej ilości i jest też nagroda pocieszenia. Uważam, że na prawdę warto. Może własnie którejś z nas się poszczęści. :) Więcej info TUTAJ.





/Karolina.

PS. Zostawiajcie w komentarzach adresy swoich blogów, będzie mi łatwiej i szybciej do Was trafić. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze. :)
Każdy jest dla mnie bardzo ważny.:) Odwiedzam wszystkich komentujących. :)
Na pytania odpowiadam pod Twoim komentarzem. :)
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych będę się bardzo cieszyć i chętnie się odwdzięczę. :)