czwartek, 24 października 2013

Jak zamawiać w CrystalCiTY? :) +Stwórzcie własną statuetkę. :)

Witam witam! :)


W ostatnim wpisie było trochę o CrystalCiTY.

KLIK!

Dziś składałam zamówienie na Ich stronce i nie ma w tym nic trudnego. :)

Na początku wybrałam sobie model statuetki. :)

W moim przypadku był to Kwiatek 3D.

Przy tej statuetce jest ikona "ZAPROJEKTUJ WŁASNĄ".
Klikając na nią przenosimy się do konfiguratora statuetki.
Tam możemy zmienić treść dedykacji, jej położenie, czcionkę i rozmiar 
oraz dodać ewentualne uwagi.


Uważam, że jest to świetna opcja ponieważ można tam umieścić swoje życzenia, sentencje i co sobie zażyczymy.
Zmiana czcionki jest ważną i dobrą opcją ponieważ każdemu podoba się co innego. :)

Moim zdaniem możliwość konfiguracji jest rewelacyjna. :)
Dla każdego coś dobrego i odpowiedniego. :)

KLIK!
Następnym krokiem jest zatwierdzenie projektu.
Kiedy klikniemy tą ikonkę przeniesiemy się do podglądu projektu gdzie możemy już dodać go ostatecznie do koszyka.

Zaznaczamy tam czy zamawiamy jako osoba prywatna czy też jako przedsiębiorstwo a następnie wybieramy sposób dostawy (odbiór osobisty, paczka ekonomiczna/priorytetowa/kurierska) i uzupełniamy swoje dane.
Istnieje również opcja założenia konta klienta oraz wysłania komuś statuetki w prezencie!! :)

Po wypełnieniu formularza klikamy PODSUMOWANIE w którym ostatecznie sprawdzamy czy wszystko się zgadza i klikamy ZAMAWIAM i gotowe!

Na skrzynkę pocztową otrzymamy e-maila potwierdzającego przyjęcie zamówienia. Pozostaje tylko czekać na swoje cudeńko. :)








KLIK!


Ja już na swoje czekam! Wkrótce post o mojej statuetce! :)











Miłego dnia! :)




/Karolina.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze. :)
Każdy jest dla mnie bardzo ważny.:) Odwiedzam wszystkich komentujących. :)
Na pytania odpowiadam pod Twoim komentarzem. :)
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych będę się bardzo cieszyć i chętnie się odwdzięczę. :)