sobota, 28 września 2013

Jajecznica ze szpinakiem. :)

Witam witam. :)

Dzisiaj rano wzięło mnie na jajecznicę ze szpinakiem. Do tego tosty i obowiązkowo zielona herbata. :)

W Pepco kupiłam filiżankę na której co prawda pisze SOUP ale to nic!:d Herbatę też można z niej pić. I ja tak własnie robię. :)


Zapraszam po przepisik i do obejrzenia mojej malutkiej filiżanki. :D




Szpinak przyrządziłam tak jak w przepisie na Naleśniki ze szpinakiem:

TUTAJ :) -> http://hersentences.blogspot.com/2013/04/czesc.html

Do przyrządzonego szpinaku wbiłam 3 jajka i poczekałam aż się zetną. :)
Porcję podzieliłam między mnie a mamę. :)

Do tego każda z nas miała po 2  jak ja to mówię 'skaczące tosty'.
No i ja do tego wiadro herbaty. :D


A oto ta filiżanka:



A Wy z czego najbardziej lubicie pić herbatę/kawę? :)
Lubicie szpinak? :)


Pozdrawiam serdecznie. :)
/A.

13 komentarzy:

  1. wszystko wygląda smakowicie:) do tego zielona herbata, uwielbiam!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię szpinak, ale nigdy nie jadałam go w jajecznicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam jajecznicę w każdej postaci! :)

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam:

    www.mysweetbody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. filiżanka nieziemska ;>

    a w odpowiedzi na komentarz, tak, zrobię takie ;) przecież widziałaś zdjęcia
    wybacz ze dopiero teraz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.:D
      No widziałam ale ja się zawsze wolę upewnić. :)

      Usuń
  5. Nie cierpię szpinaku, nie cierpię tego smaku, blee :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda. Jest pyszny ale tylko wtedy kiedy jest dobrze przyrządzony. :)
      Ale o gustach się nie dyskutuje. :D

      Usuń
  6. Lubię taką jajecznicę :)

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie.

    http://daariaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Po latach wzdrygania się na samo słowo szpinak, teraz go uwielbiam :) Nie jadłam jeszcze takiej jajecznicy, muszę to zmienić :)
    Ja też uwielbiam duże kubki na herbatę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również latami się przekonywałam do szpinaku. :D

      Usuń
  8. mmm jajecznica, pychotka :D:D:D ae bym zjadla :)

    co powiesz na wzajemna obserwacje? :D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze. :)
Każdy jest dla mnie bardzo ważny.:) Odwiedzam wszystkich komentujących. :)
Na pytania odpowiadam pod Twoim komentarzem. :)
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych będę się bardzo cieszyć i chętnie się odwdzięczę. :)