środa, 24 kwietnia 2013

Pazurki + kropeczki = dobre połączenie. :)


Cześć. :)
Ostatnio razem z W. spędzałyśmy miło popołudnie i wymyśliłyśmy, że zajmiemy się naszymi paznokciami. :)
Zrobiłam W. śliczny wzorek którym koniecznie chciałam się z Wami podzielić. :)

A oto i on:















Sposób wykonania w CZYTAJ WIĘCEJ. :)



Do zrobienia tych paznokci użyłam:
  • Sally Hansen nr. 260 (delikatny różowy, ja go używam jako 'podkład') - ok 15 zł
  • Eveline 498 (czerwony) - ok 5 zł
  • Smart girls get more (bezbarwny) - ok 2,50 zł
  • Dłutko do robienia kropeczek




Najpierw paznokcie pomalowałam różowym lakierem. Następnie na gazecie (lub czymkolwiek innym na co można wylać lakier) robiłam takie 'kropy' :D i tam maczałam dłutko i przenosiłam lakier na paznokietki tworząc rzędy kropek. :) Gdy kropeczki wyschły, pomalowałam paznokcie bezbarwnym lakierem i GOTOWE! :)



Szybki wzorek na słoneczne dni. ;)

Pozdrawiam.! :)

/A.



PS. Podpis na zdjęciach nie oznacza, że je komuś skopiowałam, pochodzą one z mojego drugiego bloga na którego serdecznie zapraszam. :)

www.intoxicantblog.bloa.pl



2 komentarze:

  1. Ale super pomysł :D Akurat mam takie 'dłutko', muszę wypróbować. Uwielbiam kropeczki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kombinacja kolorów może być przeróżna!! :)
      Życzę udanej 'zabawy'. :):):)

      Usuń

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze. :)
Każdy jest dla mnie bardzo ważny.:) Odwiedzam wszystkich komentujących. :)
Na pytania odpowiadam pod Twoim komentarzem. :)
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych będę się bardzo cieszyć i chętnie się odwdzięczę. :)