niedziela, 7 lipca 2013

Kokosowa odżywka do włosów. C:

Cześć!! :)

Jakiś czas temu W. kupiła sobie odżywkę do włosów. Oczywiście zapach musiał być kokosowy ponieważ Ona jest 'uzależniona' od tego zapachu. :D
Niestety na jej kręconych włosach odżywka się nie sprawdziła. Jak twierdzi W., włosy zaczynały się po niej puszyć i źle układać.
A co sądzę o niej ja mając długie i proste włosy? Klik -> "czytaj więcej." :)




Odżywkę tą stosuję po umyciu głowy. Trzymam chwilę na wilgotnych włosach a potem dobrze spłukuję.
Jaki jest efekt?
Jak dla mnie rewelacja.. :) Włosy są gładziutkie, miękkie w dotyku i ślicznie pachną. :D
Nie wiem dlaczego W. się tak dzieje z włosami... Ja z tej odżywki jestem bardzo zadowolona.
Może to kwestia włosów. :)

Ja jako posiadaczka włosów prostych i długich polecam tą odżywkę. :)
A czy Wy stosowałyście kiedyś tą odżywkę????

POZDROWIONKA!! :)

/A.

2 komentarze:

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze. :)
Każdy jest dla mnie bardzo ważny.:) Odwiedzam wszystkich komentujących. :)
Na pytania odpowiadam pod Twoim komentarzem. :)
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych będę się bardzo cieszyć i chętnie się odwdzięczę. :)