piątek, 12 kwietnia 2013

Pyszna PIERŚ! ;))


Hej ! :)
Ten wpis również będzie kulinarny. Pewnego dnia natknęłam się na niego w internecie i musiałam wypróbować, jest to miła odmiana dla mojego żołądka, który praktycznie dostaje ciągle to samo :D No więc aby nie zanudzać, zaczynamy!


(niestety zdjęcie w trakcie tworzenia, było tak pyszne, że zjadłam zanim zdążyłam zrobić zdjęcie gotowego dania :D)
Niżej znajdziecie przepis:



POTRZEBA NAM ;
1 podwójny cyc
pęczek koperku
ok 250-300 ml śmietanki 30%
pieprz, vegeta
olej do smażenia
Piersi należy przekroić w poprzek, przyprawić vegetą i pieprzem. Smażyć aż uznacie , że jest dla was wystarczająco przypieczony :) Następnie musimy podlewać wodą by nasze mięso się poddusiło a w miedzy czasie posiekać koperek i zmieszać wraz ze śmietanką.
ZDJĄĆ patelnie z ognia i wlać nasz sos, następnie poddusić na małym ogniu aż śmietanka będzie gęstsza.
Można podawać z ryżem, ziemniaczkami i z czym tylko sobie życzycie!
SMACZNEGO!
/W.


2 komentarze:

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze. :)
Każdy jest dla mnie bardzo ważny.:) Odwiedzam wszystkich komentujących. :)
Na pytania odpowiadam pod Twoim komentarzem. :)
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych będę się bardzo cieszyć i chętnie się odwdzięczę. :)