niedziela, 28 kwietnia 2013

Peeling do stóp z Perfecty? Jak najbardziej! :)


Witam. :)
Dzisiaj po południu z powodu deszczowej pogody zdecydowałam, że zrobię sobie peeling stóp który jest tak ważny podczas ciepłych dni które się już na szczęście pojawiają i podczas których nosimy odkryte buty. :)
Przetestowałam więc peeling na którego zakup namówiła mnie moja mama.
Chcecie wiedzieć jakie były rezultaty? :)
Zapraszam do czytania więcej. :)





Kupiłam ten peeling w Rossmann'ie za 1,69 zł. :)
Tu jest instrukcja :) :


Oczywiście ja postępowałam zgodnie z zaleceniami napisanymi na opakowaniu ale najpierw...:

Suchy naskórek starłam na sucho tarką do stóp.
Następnie do miski z ciepłą wodą wsypałam sól do kąpieli i moczyłam nogi 15 minut. :)
Po tych 15 minutach jeszcze raz potraktowałam stopy tarką aby faktycznie pozbyć się tego naskórka.
(Oczywiście nie wolno przesadzić z tarciem naszych stóp gdyż zamiast je wygładzić, zrobimy sobie rany które będą równie źle wyglądać jak i szczypać oraz twardnieć. Lepiej więc robić peelingi częściej a delikatniejsze. :) ). 
Na mokrą stopę nałożyłam peeling który zgodnie z instrukcją wcierałam 5 min a następnie wsadziłam nogę z powrotem do wody. I z drugą oczywiście zrobiłam to samo. :)
Peeling jest drobnoziarnisty więc jednocześnie delikatniejszy. :)


Gdy zmyłam resztki po peelingu nałożyłam maskę, trochę ją wcierałam ale jest ciężka do wsmarowania i dość długo się wchłaniała.., więc nogi oparłam na pufie i tak maska mogła się sama powoli wchłonąć. :D
Pomimo tego, ze trwało to dość długo to dobrze nawilżyła skórę. :)


Całość ma całkiem przyjemny zapach i szczerze mówiąc, kupiłabym go jeszcze raz. :)
Polecam ten produkt. :)
Czas zadbać o ładne stopy na lato.!! :)

Pozdrawiam. :)

/A.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze. :)
Każdy jest dla mnie bardzo ważny.:) Odwiedzam wszystkich komentujących. :)
Na pytania odpowiadam pod Twoim komentarzem. :)
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych będę się bardzo cieszyć i chętnie się odwdzięczę. :)