poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Naturalne podkreślenie, czyli tusz EVELINE. :)


Hej! :)
Dziś rano postanowiłam pochwalić swój tusz do rzęs Eveline Extension Vloume który kupiłam jakiś czas temu.





















Jeśli chcecie poczytać na jego temat i zobaczyć jak wyglądają moje oczy przed i po, zapraszam do czytania dalej. :)


Produkt kupiłam w Biedronce za 10 zł! ;)
Maskara jest naprawdę wydajna, (no chyba, że nasza warstwa tuszu waży 2 kg. ;) ) i jak dla mnie, świetnie wydłuża i rozdziela rzęsy.
Szczoteczka jest silikonowa i świetnie radzi sobie z rozdzielaniem moich rzęs.
Ważne jest też to, ze tusz się nie kruszy (nie wiem czy to kwestia tego, ze nie nakładam go dużo ale u mnie się nie sypie). :)
Serdecznie polecam ten produkt. :) Jestem z niego bardzo zadowolona. :)






Wybaczcie mi moje zaspane oczy ale zdjęcie było robione wcześnie rano. :D


ŻYCZĘ MIŁEGO POPOŁUDNIA. :)


/A.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze. :)
Każdy jest dla mnie bardzo ważny.:) Odwiedzam wszystkich komentujących. :)
Na pytania odpowiadam pod Twoim komentarzem. :)
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych będę się bardzo cieszyć i chętnie się odwdzięczę. :)