piątek, 12 kwietnia 2013

Czekoladowe masło do ciała. :)

Witam. :)
Pewnego wieczoru wpadło mi w ręce to masło kakaowe, które dostałam od mojego chłopaka i postanowiłam o nim napisać. :)


Niżej, moja opinia:    :)


Chciałam je wam polecić, ponieważ dobrze pielęgnuje skórę  i nieziemsko pachnie.
Jeśli lubicie zapach czekolady i pistacji to koniecznie wybierzcie to masło.:)
Jedyny minus tego produktu to taki, że trzeba go porządnie wetrzeć ale warto bo naprawdę nawilża. :)
Zapach utrzymuje się na skórze naprawdę długo.
Polecam wszystkim którzy lubią taki intensywny aromat. :)


/A.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze. :)
Każdy jest dla mnie bardzo ważny.:) Odwiedzam wszystkich komentujących. :)
Na pytania odpowiadam pod Twoim komentarzem. :)
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych będę się bardzo cieszyć i chętnie się odwdzięczę. :)