piątek, 12 kwietnia 2013

Naturalne paznokcie. French i złoto. :)


Cześć. :)
Kilka dni temu postanowiłam wykorzystać swój wolny czas na zrobienie paznokci. Niestety ich długość i kształt nie są zadowalające, ale mogą być i takie. :D
To zdobienie jest dość łatwe ale trzeba mieć chwilę czasu i cierpliwości. :)
A oto mój pomysł na dzisiejsze paznokietki:



Jeśli interesuje was sposób wykonania i zbliżona cena, zapraszam do czytania dalej. :)



Do wykonania tych paznokci użyłam:
  •  mleczny lakier SELENE (odcieni jest kilka wiec możecie wybrać ten który wam najbardziej odpowiada) - cena: 2,50zł
  •  biały lakier SELENE - cena: 2,50zł
  •  bezbarwny lakier utwardzający INGLOT - cena: ok 20zł
  •  złote ozdoby na paznokcie - cena: 3 z

Przed pomalowaniem paznokci, najpierw oczywiście trzeba je oczyścić i przypiłować. ;) Paznokcie najpierw pomalowałam mlecznym lakierem i pozostawiłam do wyschnięcia (bardzo ważne jest aby każda warstwa dokładnie wyschła). :) Następnie zrobiłam biały french - nie musi być on idealny bo później cekinkami go wyrównujemy.:) Gdy biała warstwa lakieru wyschła, pomalowałam pod frenchem cieniutkie pasmo bezbarwnym lakierem tak aby przykleić cekiny pod białe końcówki. Jak już wszystkie paznokcie skończyłam ozdabiać, pomalowałam je jeszcze raz utwardzaczem.:)

Jeśli cekinki haczą i wystają, nanieście większą warstwę lakieru bezbarwnego tak aby je zatopić. :)


Prosty, schludny wzorek który prezentuje się ślicznie! :)
Powodzenia. :)


/A.

2 komentarze:

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze. :)
Każdy jest dla mnie bardzo ważny.:) Odwiedzam wszystkich komentujących. :)
Na pytania odpowiadam pod Twoim komentarzem. :)
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych będę się bardzo cieszyć i chętnie się odwdzięczę. :)