środa, 24 kwietnia 2013

Parówki w cieście francuskim. :D


Witam witam! :)
Ostatnio miałam dylemat, co by tu zjeść na śniadanie.. :)
Z racji tego, że z rana nie mam weny na wymyślanie posiłku, wyjęłam ciasto francuskie i parówki. :D
Śniadanko było pyszne, sycące i szybkie. :)




Macie ochotę poznać sposób wykonania? Zapraszam do czytania dalej.:)


Potrzeba nam:
  • kilka parówek
  • gotowe ciasto francuskie
  • pergamin
  • blacha do pieczenia
Na początek obrałam parówki z tej folijki. ;D
Następnie pokroiłam ciasto na prostokąty (tyle prostokątów ile parówek).
Długość prostokąta to m.in długość łyżeczki.


Parówki owinęłam ciastem tak po ukosie żeby zakryć je jak najbardziej. :)


Piekłam ok 15-20 min. w piekarniku nagrzanym na 200 stopni na termoobiegu.

Polecam takie śniadanko i kubek ulubionej (w moim przypadku zielonej) herbaty. :)
Pozdrawiam! :)


/A.


PS. Podpis na zdjęciu nie oznacza, ze od kogoś je skopiowałam. Fotografie pochodzą z mojego drugiego bloga na którego serdecznie zapraszam. :)

www.intoxicantblog.bloa.pl






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze. :)
Każdy jest dla mnie bardzo ważny.:) Odwiedzam wszystkich komentujących. :)
Na pytania odpowiadam pod Twoim komentarzem. :)
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych będę się bardzo cieszyć i chętnie się odwdzięczę. :)