niedziela, 14 lipca 2013

Sałatka z fety. MNIAM! :D

Witam witam! :)

Pożywna ale nie tłusta i obfita kolacja jest bardzo ważnym posiłkiem. :)
Jako, ze dużo ludzi dbających o linię myśli, że o 18 jemy ostatni posiłek, to ja muszę powiedzieć, ze wcale NIE PRAWDA. :D
Każdy człowiek ma inny tryb życia i je w różnych godzinach, kładzie się spać i wstaje też różnie. :)
Dlatego też, kolację jemy 2-3 godziny przed pójściem spać. : ) Poważnie, uczyłam się tego. :D
Wyobraźcie sobie, że jecie kolację o 18 a pracujecie do późna w nocy, nawet do 1.. Nie podjecie przez 7 godzin? :D
Tak więc na kolację tudzież śniadanie też może być, proponuję SAŁATKĘ Z SEREM FETA. <3
Zapraszam po przepis w "czytaj więcej". :)




Do zrobienia sałatki potrzebujemy:
  • mały słoik oliwek
  • 2 pomidory
  • 1 duży ogórek szklarniowy
  • niecałą główkę sałaty lodowej (ja tym razem użyłam pekińskiej ale z lodową jest lepsza)
  • całe opakowanie sera feta (kupuję w Biedronce i jest pyszny :) )
  • 1 żółta papryka której o dziwo nie widać na zdjęciu ;o :D
Sos możecie zrobić jaki jaki lubicie. Ja ze względu na tymczasowe lenistwo sięgnęłam po sos grecki również z Biedronki który mieszamy z 3 łyżkami wody i 3 łyżkami oleju.

Sałatę rwiemy rękoma na kawałki, dajemy trochę na spód, kroimy pomidory, ogórka i paprykę w kostkę, oliwki kroimy na połówki, układamy warstwami jak lubimy. Ja lubię jak jest pewien kontrast więc daję: sałatę, pomidora, ogórka, paprykę oliwki, polewam sosem i jeszcze raz takie same warstwy.
Następnie kroimy ser feta w kostkę, posypujemy na górę, i polewamy znowu sosem. :)

Możemy do sałatki zrobić sobie jeszcze chlebek czosnkowy. :) Co kto lubi.
Ja jeszcze z mamą wypiłam do kolacji lampkę czerwonego wina.:)

Oczywiście nie musicie dawać wszystkich składników. Nie każdy jest "wszystkożercą". :D:D

PS. Pamiętajcie, że śniadanie jest równie ważne i należy je zjeść do 30 min po przebudzeniu. Wtedy praca organizmu i przemiana materii jest korzystniejsza i bardziej na plus. :)

Smacznego!
Pozdrawiam.:)

/A.

6 komentarzy:

  1. Prawda, prawda z tą kolacją. Jednak polecam też nie pracować do 1 w nocy, sen to zdrowie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fete lubię, ale oliwki nieee :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Sałatka wygląda rewelacyjnie, chyba muszę zrobić:-))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przepadam za fetą, aczkolwiek czasem fajna jest jako nieznaczący dodatek ;P

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze. :)
Każdy jest dla mnie bardzo ważny.:) Odwiedzam wszystkich komentujących. :)
Na pytania odpowiadam pod Twoim komentarzem. :)
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych będę się bardzo cieszyć i chętnie się odwdzięczę. :)