sobota, 6 lipca 2013

Wzmacniająca odżywka do paznokci EVELINE? Zdecydowanie tak! :)

Hej.! :)

W tym wpisie kilka słów o odżywce do paznokci z Biedronki za śmieszną kasę. :D
Chcecie wiedzieć więcej na jej temat? Zapraszam do "czytaj więcej:. :)



Odżywkę tak naprawdę kupiła moja mama w Biedronce za 7 zł. :)
Uważam, że cena jest dość optymalna w porównaniu do innych dobrych odżywek.

Sposób użycia jest dość dziwny ale nie skomplikowany. W 1 dzień malujemy paznokcie nakładając jedną warstwę tego lakieru. W drugi dzień na pomalowane paznokcie nakładamy drugą warstwę odżywki i w 3 dzień trzecia warstwa. W dzień czwarty zmywamy z paznokci naszą 3-warstwową odżywkę i malujemy od nowa 1 warstwa w 1 dzień itd. :)
Odżywka na prawdę działa, paznokcie są mocniejsze i do tego wyglądają ładnie, zdrowo i czysto. :)


Pamiętajmy, że dłonie to 'wizytówka' kobiety. :)

Pozdrawiam! :)
/A.



9 komentarzy:

  1. 7zł za Eveline to bardzo mało, ja dzis kupiłąm dwie i każda po 12,90 :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto wypróbować...
    Dziękuję za odwiedziny ma mym blogu, a tym razem zapraszam na sporą dawkę beztroskiego humoru!
    ukłony

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też używałam, więc potwierdzam, że rzeczywiście warto wybrać akurat ten specyfik. Teraz co prawda zakupiłam odżywkę (która spokojnie może uchodzić za lakier do frencha) od konkurencji, ale to nie zmienia faktu, że Eveline już jest znaną i dobrą marką.
    Pozdrawiam Caffe

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna propozycja. Moje paznokcie strasznie się rozdwajają :( Ja kupiłam w INGLOT za ponad 20zł, ale nie mogę powiedzieć, że są jakieś super efekty...

    OdpowiedzUsuń
  5. tez ją posiadam :) a jak sprawdza się u Ciebie na rozdwajające paznokcie ? na razie testuje swoją i zobaczymy pewnie recenzję przygotuje na jej temat niebawem :) pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem szczerze, że ja w ogóle nie mam problemów z rozdwajaniem się paznokci, ale są one dość łamliwe i po ciemnych lakierach ich naturalny kolor niestety "straszy"!! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam tą odżywkę, ale jak stosowałam ją zgodnie z instrukcją, to strasznie mnie paznokcie bolały (niczego nie mogłam dotknąć itp) teraz stosuję ją jako bazę pod lakier i również świetnie się sprawdza:).
    Mam jeszcze jedną tajną broń na paznokcie łamliwe i rozdwajające się - wkrótce na moim blogu :)
    Pozdrawiam i dziękuję za wizytę na moim blogu :)
    www.thickmadame91.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę koniecznie zobaczyć tą "tajną broń". Czekam! :)

      Usuń
    2. +Poważnie Cię bolały? ;ooo

      Usuń

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze. :)
Każdy jest dla mnie bardzo ważny.:) Odwiedzam wszystkich komentujących. :)
Na pytania odpowiadam pod Twoim komentarzem. :)
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych będę się bardzo cieszyć i chętnie się odwdzięczę. :)