środa, 10 lipca 2013

Pokazuję co mam w środku. :D:D:D:D

Dostałam nominację od Doci. :):)


Moją torebkę kupiłam na ryneczku. :) Nie za duża, nie za mała i nie kosztowała za wiele. :D

A oto jej zawartość :) :

Młotka, kalkulatora i innych niepotrzebnych dziwnych rzeczy nie mam w zwyczaju nosić. :D
Mamy tu wodę - podstawa w upalne dni. Notatnik, długopis.:d Telefon, słuchawki, błyszczyk aby nawilżać usta :D, pilniczek w razie 'awarii' paznokcia. ;) Chusteczki, portfel bez pieniędzy ; d, okularki, szczotka do włosów z lusterkiem, tabletki na nagłe bóle :) i gumy do żucia. :D
Czyli wszystko co powinno być pod ręką. :):)


Jako, że nie znam wielu blogów będzie tylko jeden: :)



/A.


6 komentarzy:

  1. Śliczna torebka. :) Zawartość też fajna. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za tag. Na pewno go zrobię u siebie . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam kiedyś ten błyszczyk ;D chusteczki też mam te same hihih ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko co potrzebne jest :)

    pozdrawiam :)
    ohvictorria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Krótko i na temat ;) super

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze. :)
Każdy jest dla mnie bardzo ważny.:) Odwiedzam wszystkich komentujących. :)
Na pytania odpowiadam pod Twoim komentarzem. :)
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych będę się bardzo cieszyć i chętnie się odwdzięczę. :)