poniedziałek, 2 września 2013

Krem z brokułów z grzankami.!!

Witam serdecznie po dość długiej przerwie. :)
Przyznam szczerze, że tegoroczne wakacje pomimo kilku "zgrzytów" pogodowych były bardzo udane.

Prosto z Białegostoku wiozę przepis na krem z brokułów które uwielbiam.
Podpatrzyłam go od babci mojego Mężczyzny. :)

Wykonanie tej pożywnej zupki jest prościutkie. :)
Zapraszam więc do dalszej części wpisu w "czytaj więcej".


Składniki:
  • 2 brokuły
  • Kilka kromek chleba tostowego
  • Olej
  • Sól
  • Pieprz
  • Kostka rosołowa


Na początek przygotowujemy 1 litr bulionu warzywnego. (Może być też mięsny.)
Gotujemy różyczki brokułów w tym wywarze aż staną się miękkie. :)
Następnie zostawiamy je tak, aby były one przykryte wywarem. (Płynu nie może być za dużo bo krem będzie rzadki.)
Całość miksujemy do uzyskania kremowej konsystencji.
Solimy i pieprzymy według uznania. :)
Gotujemy chwilkę cały wywar i gotowe. :)

A co z grzankami? :D

Kromki chleba tostowego kroimy w kostkę i smażymy na patelni w niewielkiej ilości oleju. Gdy już będą chrupiące, posypujemy nimi naszą zupę-krem. :)

Smacznego. :):)


Pozdrawiam bardzo serdecznie. :)

/A.

1 komentarz:

  1. Ja już ją jadłam ,widze że rozpieszczasz swoje podniebienie tym co Ja;)))
    Jezeli chodzi o wózeczek kochana z wikliny papierowej to napisz do mnie na kowalewska831@wp.pl a powiem Ci jaka cena,one sa duże:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze. :)
Każdy jest dla mnie bardzo ważny.:) Odwiedzam wszystkich komentujących. :)
Na pytania odpowiadam pod Twoim komentarzem. :)
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych będę się bardzo cieszyć i chętnie się odwdzięczę. :)