niedziela, 7 lipca 2013

Jak odświeżyć starą bluzkę? :)

Witajcie. :)

Niedawno robiłam solidne porządki w mojej szafie i znalazłam starą czarną koszulę którą bardzo lubię ale jakoś nie miałam nigdy okazji żeby ją założyć. Z racji tego, że jest cała czarna, bardziej pasuje do galowych strojów. Postanowiłam więc zmienić w niej jeden szczegół - guziki. :)
Nie ma to jak prosty sposób na nowy ciuch. ;)
Kliknijcie "czytaj więcej" aby zobaczyć efekt. :)



Zmiany w bluzce są niewielkie ale na prawdę widoczne.
W pasmanterii kupiłam 11 guzików (50 gr za szt.)

Żadna filozofia odpruć stare guziki a wstawić nowe. :)
Za to efekt jest niezły. Zamiast wyrzucać dobrą koszulę w której nie chodziłam od dawien dawna, zrobiłam z niej nową, lepszą wersję i na pewno będę w niej teraz chodzić. :)



A oto efekt. :) Wiele się nie zmieniło a mam prawie nową bluzkę za 5,50 zł. :D


Pozdrowienia!! :)

/A.


1 komentarz:

  1. niby nie wielka zmiana ale te guziczki bardzo ozdobiły ta bluzke i dodały jej uroku :D świetny pomysł!
    pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze. :)
Każdy jest dla mnie bardzo ważny.:) Odwiedzam wszystkich komentujących. :)
Na pytania odpowiadam pod Twoim komentarzem. :)
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych będę się bardzo cieszyć i chętnie się odwdzięczę. :)