sobota, 6 lipca 2013

Trochę inna wersja piwa. ;) Mniam.! :)

Witam! :)

Kolejne dni za nami a pogoda w moim mieście niestety dalej nie zachwyca...
Proponuję więc wieczór z dobrym procentem. :D
Oczywiście proszę nie myśleć, że ja tylko pijam alkohole skoro tyle wpisów o nich ale nic ciekawszego nie "stworzyłam" ostatnimi czasy. : )
Zapraszam do "czytaj więcej" po przepisik. :)




Sposób wykonania jest prosty a potrzebne będą nam (na 2 porcje):
  • 1 butelka Harnasia lub jeśli wolicie to innego piwa
  • Sprite
  • Listki mięty
  • Plasterki cytryny

Do szklanki 0,5 l wlewamy pół piwa i dopełniamy drugą połowę Sprite'm, dorzucamy liście mięty i plasterek cytryny no i gotowe!! :D
Tak wiem, prościzna! :) No bo po co utrudniać sobie życie. ;)

Pozdrawiam serdecznie. :)


/A.


PS. Podpis na zdjęciu nie oznacza, ze od kogoś je skopiowałam. Fotografie pochodzą z mojego drugiego bloga na którego serdecznie zapraszam. :)

www.intoxicantblog.bloa.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze. :)
Każdy jest dla mnie bardzo ważny.:) Odwiedzam wszystkich komentujących. :)
Na pytania odpowiadam pod Twoim komentarzem. :)
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych będę się bardzo cieszyć i chętnie się odwdzięczę. :)