sobota, 6 lipca 2013

Nowa torebka? Zabezpiecz ją! :)

Witam. :)
Niedawno moja koleżanka dała mi pewną radę którą chciałam się z Wami podzielić. Rada dotyczyła 'zabezpieczania' nowych torebek.
Twierdzi Ona, że jej sposób jest skuteczny więc postanowiłam wypróbować. :) Co mi szkodzi! ;D
Chyba każdy nie lubi kiedy ulubiona torba/torebka się niszczy i tzw. łuszczy.. Brzydko to wtedy wygląda a wydane pieniądze okazują się nie warte takiej torebki..
Co to za rada? :)  Zapraszam w "czytaj więcej".



Ja swoją a`la skórkową torebkę kupiłam co prawda za 54 zł ale każdy pieniądz się liczy. Prawda? :)
Zabezpieczenie mojej torebki polegało  po prostu na posmarowaniu jej zwykłym balsamem do ciała. :) Może już poznaliście tą metodę i zdążyliście uchronić swoje torebki, ale jeśli znacie jakieś inne zapraszam do podzielenia się nimi w komentarzach. :)
Ja jak na razie na swoją nie narzekam. Póki co się nie niszczy i oby tak dalej!! :)
Pozdrawiam! :) :)

/A.

1 komentarz:

  1. Muszę koniecznie spróbować! :)
    Tymczasem zapraszam do mnie na http://aleksandralexandra.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze. :)
Każdy jest dla mnie bardzo ważny.:) Odwiedzam wszystkich komentujących. :)
Na pytania odpowiadam pod Twoim komentarzem. :)
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych będę się bardzo cieszyć i chętnie się odwdzięczę. :)