poniedziałek, 8 lipca 2013

Odżywka do paznokci lovely. :)

Cześć Wam.:)
Dzisiaj w Rossmanie kupiłam odżywkę do paznokci 'lovely'. :)
Ponieważ wyjeżdżam za niedługo aż do końca wakacji, przyda mi się zadbać o pazurki.:)
KLIK "czytaj więcej". :):):):)




Jak pisze na opakowaniu: Jest to preparat stymulujący wzrost paznokcia. Przyspiesza wzrost paznokcia, nawilża i uszczelnia płytkę paznokcia. Stosować minimum 2 tygodnie.
No to zabieram się do roboty i za 2 tygodnie napiszę Wam jak sprawuje się ten produkt. :):)

A czy Wy, miałyście kiedyś ten preparat lub podobny? :>


Pozdrawiam pozdrawiam! :D
/A.

9 komentarzy:

  1. Ja już dawno nie używałam żadnej odżywki do paznokci. Muszę jakąś zakupić. :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam dokładnie tą samą odżywkę i nie pomogła. Kto wie, może u ciebie lepiej podziała :)Pozdrawiam
    www.thickmadame91.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurde. 7,39 za to dałam. :D

      Usuń
    2. Może u ciebie akurat podziała, bo moje paznokcie są wybredne :/

      Usuń
    3. Mam nadzieję. :)
      Zobaczymy po 2 tygodniach.

      Usuń
  3. Nie znam jeszcze tej odżywki ale blog masz super, zostaję. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do zabawy,nominowałam Cię. :)http://kolorowyswiatmarzen.blogspot.com/2013/07/drugie-otagowanie-pokaz-kotku-co-masz-w.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po południu zabiorę się do roboty.:)
      5 gwiazdek dla Ciebie. :D :)

      Usuń

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze. :)
Każdy jest dla mnie bardzo ważny.:) Odwiedzam wszystkich komentujących. :)
Na pytania odpowiadam pod Twoim komentarzem. :)
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych będę się bardzo cieszyć i chętnie się odwdzięczę. :)