poniedziałek, 23 września 2013

Mix owoców z bitą śmietaną. :)

Hej. :)

Dziś humor poprawiam sobie porcją pysznych owoców. :)
Jako, że mam zbyt dużo nauki a nastrój nie koniecznie bojowy, uzupełniam więc kalorie. :D

Do miseczki wsypałam borówki amerykańskie, maliny i pocięte w kostkę brzoskwinki,
na to bita śmietana i resztka malin i borówek.
Całość jak dla mnie wygląda zachęcająco a smakuje fantastycznie. :)



A Wy? Macie jakieś swoje "poprawiacze humoru"?  :):):) 


Podzielę się jeszcze z Wami moim 'makroskiem'. :)

Miłego wieczoru. :)
Wracam do nauki...


/A.

5 komentarzy:

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze. :)
Każdy jest dla mnie bardzo ważny.:) Odwiedzam wszystkich komentujących. :)
Na pytania odpowiadam pod Twoim komentarzem. :)
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych będę się bardzo cieszyć i chętnie się odwdzięczę. :)