niedziela, 22 września 2013

Żel do powiek i pod oczy FLOS-LEK.

Cześć Wam. :)

Dzisiaj trochę o żelach pod oczy. :)

Jakiś czas temu kupiłam sobie FLOS-LEK ze świetlikiem i babką lancetowatą.
Mam czasem 'worki' pod oczami albo cienie i chciałam się ich jakoś pozbyć.


Ten żel poleciła mi znajoma która była zadowolona z jego efektów. 
Żel jest delikatny i tworzy pod oczami taką 'm\napiętą warstewkę'.

Jest go malutko ale też mało się go nakłada. :)


Jeśli któraż s Was szuka takiego delikatnego żelu to ten jest idealny. :)

Natomiast, kiedy macie mocne cienie pod oczami nie sprawdzi się on tak jak w moim przypadku.
Znacie jakieś dobre kremy/żele pod oczy? HELP.! :D

/A.

8 komentarzy:

  1. ja niestety też nie znalazłam swojego ideału, używam kremu pod oczy ziaja z kozim mlekiem :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za obserwację, ja również obserwuję:)

    www.lookbook-of-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie znam. Ale ten złe wydaje sie byc fajny :)

    Pozdrawiam :)
    ohvictorria.blogsopt.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam, kolorem przypomina miód ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie. :D Nigdy wcześniej się nie zastanawiałam co mi ten żel przypomina. Haha. :D

      Usuń
  5. Ja mam taki 2w1 pod oczy i na powieki z Avonu Anew 25+ i baaaardzo jestem z niego zadowolona;-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze. :)
Każdy jest dla mnie bardzo ważny.:) Odwiedzam wszystkich komentujących. :)
Na pytania odpowiadam pod Twoim komentarzem. :)
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych będę się bardzo cieszyć i chętnie się odwdzięczę. :)