poniedziałek, 16 września 2013

Jak jest w Białymstoku? :)

Cześć! :)

Dzisiejszy wpis będzie trochę powrotem do wakacji. :)
Chcę się z Wami podzielić moimi wrażeniami, na temat tego cudownego miasta w którym jestem częstym gościem już od ponad 2 lat. :)

Mieszkając w małej miejscowości na prawdę doceniłam to piękne miasto którym jest BIAŁYSTOK! :)

Zapraszam do dalszej, króciutkiej części i kilku fotek. :)

"Klik" - czytaj więcej.  :)



W Białymstoku byłam przez prawie całe wakacje. :)

Uwielbiam spacerować z moim Mężczyzną po Rynku Kościuszki, podziwiać Pałac Branickich a wieczorem dłuuugo wpatrywać się w piękne, kolorowe fontanny. :)


W dzień piękne. :)


Ale w nocy jeszcze piękniejsze. :)


I Pałac również cieszy oczy. :)

Na prawdę zakochałam się w tym mieście. :) Uwielbiam tam przyjeżdżać. Na prawdę polecam wieczorny spacer po Centrum Białegostoku. :) No i zazdroszczę tym, którzy tam mieszkają. :)

Kto wie? Może i ja kiedyś będę mogła codziennie cieszyć się tymi widokami do końca życia. :)





No i jeszcze narobię Wam 'smaka' na coś słodkiego. :D


Genialne lody BONANO, kielich z lodów waniliowo-czekoladowych a w środku M&M'sy . :D
Wybaczcie, że lód w takiej postaci ale ciężko było zrobić zdjęcie kiedy to jest takie dobre! ;P


Niestety czas wrócić do rzeczywistości! :c
DOBRANOC.

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie. :)


/A.



2 komentarze:

  1. Hej, miło, że do mnie wpadłaś;-)
    Dzięki temu będę mogła zagościć u Ciebie na stałe..
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie! :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze. :)
Każdy jest dla mnie bardzo ważny.:) Odwiedzam wszystkich komentujących. :)
Na pytania odpowiadam pod Twoim komentarzem. :)
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych będę się bardzo cieszyć i chętnie się odwdzięczę. :)