czwartek, 6 marca 2014

Ombre z kropeczek na paznokciach. :)

Cześć Wam!! :)


Dzisiaj również wpis z pazurkami.:)

Jakoś ostatnio szaleję z wzorami więc również je fotografuję i dzielę się z Wami. :)




Jak zrobiłam takie pazurki? :)

Klik "czytaj więcej".

Potrzebne są:
  • Biały lakier
  • Beżowy/kremowy lakier
  • Jasny różowy lakier
  • Fioletowy/ciemny różowy lakier
  • Utwardzacz
  • Dłutko do kropeczek
Na początek oczywiście oczyszczanie i piłowanie pazurków.
Następnie pomalowałam je białym lakierem. Zostawiał on lekkie smugi ale to nic bo po namalowaniu kropek tego nie widać.:)
Kiedy lakier wyschnął, dłutkiem robiłam kropeczki. (Radzę robić jednym kolorem po kolei wszystkie paznokcie, potem drugim i na koniec trzecim niż każdy pazurek osobno kolorami bo zużyjecie dużo lakieru.) :)
Na koniec utwardzacz i JUŻ! :)
Wiadomo, kolorki mogą być różne. :)

Proste prawda? :)

Powodzenia. :)

Jeśli zrobicie podobne - pochwalcie się! :)


/Karolina.




PS. Zostawiajcie w komentarzach adresy swoich blogów, będzie mi łatwiej i szybciej do Was trafić. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze. :)
Każdy jest dla mnie bardzo ważny.:) Odwiedzam wszystkich komentujących. :)
Na pytania odpowiadam pod Twoim komentarzem. :)
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych będę się bardzo cieszyć i chętnie się odwdzięczę. :)