środa, 26 marca 2014

Jajko perduty/poszetowe po prostu bez skorupki i na miękko. :)

Cześć ! :)

Dzisiaj kolejny wpis o najważniejszym posiłku dnia. :)
Propozycja na śniadanko to jajeczko. :) Pyszne, pożywne i zdrowe. :)



jajko perduty





Zainteresowanych zapraszam po przepis w "czytaj więcej".







A więc potrzebujemy:

  • jajka
  • szynkę wędzoną/parmeńską/kumpiak (Ja miałam Kumpiaka :D) 
  • pieczywo tostowe
  • suszone pomidory
  • olej
  • sól i pieprz
  • woreczki śniadaniowe
Krok 1:

Kroimy pomidory w kosteczkę i razem z tym olejem smarujemy nimi tosty. Lekko zapiekamy.
tosty z pomidorami suszonymi


























Krok 2:

Jajka wbijamy do woreczków, dodajemy sól i pieprz i zawiązujemy woreczki nadając jajkom kształt piłki.
Gotujemy je ok 3 min w 1/2 l wody.
(Wiadomo, gotujemy je tak na prawdę do ścięcia białka ale tak żeby nie ściąć żółtka :))



Krok 3:

Przysmażamy cieniutkie plasterki szynki.
kumpiak



















Krok 4:

Układamy na toście szynkę i ugotowane jajko.
szynka kumpiak






















Krok 5:
JEMY!! Uwaga bo żółtko się bardzo leje. :D
jajko poszetowe perduty



























Smacznego. :)


/Karolina.



PS. Zostawiajcie w komentarzach adresy swoich blogów, będzie mi łatwiej i szybciej do Was trafić. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze. :)
Każdy jest dla mnie bardzo ważny.:) Odwiedzam wszystkich komentujących. :)
Na pytania odpowiadam pod Twoim komentarzem. :)
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych będę się bardzo cieszyć i chętnie się odwdzięczę. :)