niedziela, 23 lutego 2014

Ombre na paznokciach i french w kropki. :)

Cześć Wam! :)

Całkiem niedawno wraz z moją serdeczną koleżanką Karoliną wpadłyśmy na pomysł, że urządzimy sobie babski wieczór z malowaniem paznokci. :)

Ja zrobiłam Karolinie french z różowymi kropkami a Ona zrobiła mi niebieskie ombre. :)

Powiem szczerze, że w tym fachu jesteśmy amatorkami więc nie jest to profesjonalne wykonanie, ale jak dla Nas, wyszło świetnie! :D


KLIK -> "Czytaj więcej." :)



lakiery


Do wyboru miałyśmy pełen lakierowy zapas. :D Postawiłyśmy wiec na styl który lubi każda z nas. :)

french w kropki


Karolina poprosiła mnie o french. :)

Wykonanie jest bardzo proste.

Potrzeba nam:


  • biały lakier
  • różowy lakier
  • dłutko 
  • bezbarwny lakier / utwardzacz
Najpierw malujemy zwykły french na każdym palcu a serdeczny zamalowujemy cały. :)
Następnie na białym frenchu, dłutkiem, robimy różowe kropki.
Całość pokrywamy lakierem bezbarwnym i gotowe.:)



Ja natomiast wybrałam niebieskie ombre. :)

Potrzeba nam:
  • 3 niebieskie lakiery 
  • czystą gąbeczkę np. do mycia naczyń
  • lakier bezbarwny
  • srebrne gwiazdki do ozdoby
jak zrobić ombre na paznokciach
jak zrobić ombre na paznokciach

























Na początek, malujemy 1/3 paznokcia najjaśniejszym lakierem. Jeśli pomalujemy za dużo, śmiało możemy ten lakier zmyć. :)

 ombre na paznokciach

Następnie na gąbeczkę nakładamy ciemniejszy lakier i odciskamy na niepomalowanej części paznokcia.

niebieskie ombre na paznokciach

Na końcówce paznokcia odciskamy najciemniejszy lakier. Przyklejamy ozdoby (w moim przypadku gwiazdki) i malujemy całość lakierem bezbarwnym.:)

GOTOWE. :)


A Wy jak malujecie swoje paznokcie?:)
Wolicie french, ombre, różne inne wymyślne wzorki czy jeden kolor.? :)


/Karolina.



PS. Zostawiajcie w komentarzach adresy swoich blogów, będzie mi łatwiej i szybciej do Was trafić. :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze. :)
Każdy jest dla mnie bardzo ważny.:) Odwiedzam wszystkich komentujących. :)
Na pytania odpowiadam pod Twoim komentarzem. :)
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych będę się bardzo cieszyć i chętnie się odwdzięczę. :)