poniedziałek, 23 czerwca 2014

Różowe paznokcie ze srebrnym kawiorem.

Cześć Kochani. :)

Dzisiaj znów pazurkowy wpis. :)
Ostatnio zaniedbuję bloga ale to wszystko przez piękną pogodę która nie pozwala mi siedzieć w domu. :)

różowe paznokcie z kawiorem

Jak je zrobić? :)
Klik "czytaj więcej".



Od razu proszę - wybaczcie te nierówne paznokcie. :D


Potrzebne będą:


  • lakier bezbarwny
  • jasny różowy lakier
  • ciemny różowy lakier
  • srebrny kawior/perełki/kuleczki
  • dłutko bądź wykałaczka do nakładania kawioru

KROK 1:
Na początek jak zawsze opiłowujemy paznokcie, robimy porządek ze skórkami i ja oczywiście nakładam odżywkę. :)
Dzisiaj niezbyt chciało mi się nimi zajmować więc od razu zabrałam się do pracy po nałożeniu odżywki.

KROK 2:
Malujemy paznokcie jasnym różowym lakierem, pozostawiając środkowe i kciuki' które malujemy ciemnym lakierem.

różowe paznokcie


KROK 3:
Po wyschnięciu, na serdeczny nakładamy warstwę lakieru bezbarwnego na który od razu układamy nasz srebrny kawior.

różowe paznokcie ze srebrnym kawiorem


KROK 4:
Na kciuk również nakładamy warstwę lakieru bezbarwnego i dłutkiem aplikujemy kuleczki.

różowe paznokcie z kawiorem


KROK 5:
Wszystkie paznokcie malujemy lakierem bezbarwnym, łącznie z tymi na których mamy kawior (na nie trzeba nałożyć dość grubą warstwę).

różowe paznokcie z kawiorem

GOTOWE.! :)



/Karolina.





PS. Zostawiajcie w komentarzach adresy swoich blogów, będzie mi łatwiej i szybciej do Was trafić. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze. :)
Każdy jest dla mnie bardzo ważny.:) Odwiedzam wszystkich komentujących. :)
Na pytania odpowiadam pod Twoim komentarzem. :)
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych będę się bardzo cieszyć i chętnie się odwdzięczę. :)