piątek, 30 maja 2014

Paznokcie w kropki. :)

Cześć Wszystkim. :D

Upragnione wakacje zbliżają się już wielkimi krokami.
Czas pozamykać sprawy z ocenami i nareszcie luz! :)

Ostatnio zatęskniłam za kropeczkami więc postanowiłam zrobić je na paznokciach w kolorach: białym i niebieskim.



KLIK ''CZYTAJ WIĘCEJ''.

Co robić z paznokciami na początku to każda z Was wie. :) Skórki, piłowanko i tak dalej. :D
A jak zrobić ten wzorek? To też banalna sprawa.



1. Malujemy pazurki odżywką albo chociaż lakierem bezbarwnym.
2. Nakładamy niebieski lakier na kciuki i palce serdeczne, pozostałe malujemy na biało.


3. Dłutkiem z okrągłymi końcówkami robimy kropeczki. 


4. Całość pokrywamy lakierem bezbarwnym lub utwardzaczem. GOTOWE. :)



/Karolina.


PS. Zostawiajcie w komentarzach adresy swoich blogów, będzie mi łatwiej i szybciej do Was trafić. :)






10 komentarzy:

  1. Wyglądają zabawnie, podobają mi się szczególnie te białe kropki na granacie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne kropeczki:) lubię to! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne pazurki.Skoro często bywasz niedaleko mnie to może umówimy sie kiedyś na małą czarną :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają świetnie. Bardzo podoba mi się zestawienie koloeystyczne :).
    Bizarre-case.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na czwarty rozdział :*
    http://nowe-pokolenie-hogwart.blogspot.com/2014/05/chyba-wole-nauke.html

    Ps. Przepraszam za spam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię takie zdobienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealnie, bardzo fajne:)
    Pozdrawiam
    http://namojgust.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze :D Ja mam niestety dwie lewe rączki do takich rzeczy :P P.S obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. oo lubię kropki, jedno z niewielu zdobień którego nie psuję ;D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze. :)
Każdy jest dla mnie bardzo ważny.:) Odwiedzam wszystkich komentujących. :)
Na pytania odpowiadam pod Twoim komentarzem. :)
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych będę się bardzo cieszyć i chętnie się odwdzięczę. :)