wtorek, 14 stycznia 2014

Czarne paznokcie w różowe kropki. :)

Witam Was! :)

Dość długą przerwę sobie zrobiłam na blogu, ale już wracam, odwiedziłam wszystkich którzy zostawili po sobie ślad i zamierzam się zabrać trochę do roboty! :)

Dzisiejszy post krótki, o moich pazurkach. :)

Jako, że ostatnimi czasy stawiam na odważne wzory, postanowiłam zaszaleć także z paznokciami. :)

Wiem, że jakość zdjęć jest fatalna, no ale 'kalkulatorem' to tak zawsze wychodzi.:D

czarne paznokcie w różowe kropki

czarne paznokcie w kropki

Więcej w "czytaj więcej" :D.

Do zrobienia tych paznokci potrzeba nam:

  • lakier czarny
  • lakier różowy
  • lakier bezbarwny
  • dłutko

Po wcześniejszym opiłowaniu i wszelakich zabiegach na paznokciach, przystąpiłam do malowania. :)
Pierwsza warstwa to odżywka, następnie czarny lakier. Kiedy czarny dobrze wyschnie, wylewamy trochę różowego lakieru np. na kartkę i nabieramy na dłutko którym robimy kropeczki.  :)
Nie próbujcie robić kropek z zasychającego już lakieru na kartce gdyż będzie się on "ciągnął"i zrobi nam brzydkie kreski na pazurkach.
Kiedy już na każdym paznokciu pojawią się różowe groszki, czekami do wyschnięcia i nakładamy lakier bezbarwny.

GOTOWE! :)

PS. Zostawiajcie w komentarzach adresy swoich blogów, będzie mi łatwiej i szybciej do Was trafić. :)



/Karolina.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze. :)
Każdy jest dla mnie bardzo ważny.:) Odwiedzam wszystkich komentujących. :)
Na pytania odpowiadam pod Twoim komentarzem. :)
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych będę się bardzo cieszyć i chętnie się odwdzięczę. :)