czwartek, 21 listopada 2013

Kawior na paznokciach po raz 2. :)

Hej! :)

Dzisiejszy wpis króciutki - też o paznokciach. :)

Ostatnio moja mama cudem dała się namówić na zdobienie paznokci.
Wymyśliłam więc jej delikatny wzór.
Cóż z tego, że się napracowałam jak potem wróciła do swoich codziennych zajęć i kuleczki poodpadały? :D
Mogła zaczekać trochę dłużej żeby lakier dobrze wyschnął - nie, nie mogła, ma stwierdzone przeze mnie ADHD <3.

Uwielbiam moją mamę. Jest świetną przyjaciółką. :)

A oto Jej paznokcie:

kawior na paznokciach

kawior na paznokciach


Podobają się Wam? :) :)

Jak już wcześniej wspomniałam, kawior można kupić na Allegro za 1zł jeden kolor. :)

Zapraszam Was na rozdanie w którym biorę udział:

PS. Zostawiajcie w komentarzach adresy swoich blogów, będzie mi łatwiej i szybciej do Was trafić. :)


/Karolina.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze. :)
Każdy jest dla mnie bardzo ważny.:) Odwiedzam wszystkich komentujących. :)
Na pytania odpowiadam pod Twoim komentarzem. :)
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych będę się bardzo cieszyć i chętnie się odwdzięczę. :)