wtorek, 19 listopada 2013

Bordowe paznokcie z 'kawiorem'. :D

Cześć Wam! :)

W weekend postanowiłam zaszaleć trochę z kolorem na moich paznokciach i postawiłam na fiolet! :D

Lakier którego użyłam to Malbelline COLORAMA nr. 186.

Na zdjęciach widać, że lakier się błyszczy i ma trochę bordowy kolor. Jest to jednak efekt po pomalowaniu ich cienką warstwą bezbarwnego lakieru.
Ten kolor jest taki a'la matowy i w opakowaniu wygląda na fiolet!. Nie potrafię dokładnie go opisać. :) Bez połysku też wygląda ślicznie ale nie zdążyłam sfotografować. :(

bordowe paznokcie z kawiorem


bordowe paznokcie z kawiorem

bordowe paznokcie z kawiorem

Do zdobienia kciuka i palca serdecznego użyłam 'kawioru' który jest dostępny na Allegro za 1zł za 1 kolor perełek w małym woreczku strunowym. :)


Jak Wam się podoba.? :)

Zdobicie paznokcie takimi perełkami? :)






Przypominam i zapraszam na rozdanie.:)

PS. Zostawiajcie w komentarzach adresy swoich blogów, będzie mi łatwiej i szybciej do Was trafić. :)


/Karolina.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze. :)
Każdy jest dla mnie bardzo ważny.:) Odwiedzam wszystkich komentujących. :)
Na pytania odpowiadam pod Twoim komentarzem. :)
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych będę się bardzo cieszyć i chętnie się odwdzięczę. :)