piątek, 16 maja 2014

Jaki prezent na dzień mamy?

Cześć wszystkim. :-) 

Zastanawiacie się co kupić mamie na jej święto?
Mam dla was propozycję. :-)

CrystalCiTY ma w swojej ofercie ciekawe statuetki.

Jedną z nich mam ja i będzie ona właśnie prezentem dla mojej mamy.




Po więcej informacji zapraszam w "czytaj więcej".



Statuetkę zamówiłam przez internet.
Jak? Klik! Tutaj informacje na temat zamawiania.

Paczka przyszła w ciągu 2 dni. :)
Jak zawsze solidnie zapakowana tak, aby statuetka nie zniszczyła się podczas podróży.

Klik! Zobacz pełną przesyłkę poprzedniej mojej statuetki.

Grawer na szkle wykonany jest na prawdę profesjonalnie.
Napis wybrałam sobie sama - czcionkę i jego wielkość. W CrystalCiTY bez problemu poradzili sobie z tym. (Przy pojektowaniu jest możliwość zaznaczenia opcji gdzie wyrażamy zgodę na ewentualne poprawki w projekcie przez CrystalCiTY po to aby efekt końcowy był lepszy).







Moim zdaniem jest to świetny pomysł na prezent. Zdecydowane lepszy niż kwiaty które po kilku dniach nadają się do wyrzucenia.

Po 26 maja dam znać jaka była reakcja mojej mamy na to cudeńko. 
:-) 


 Wybaczcie mi jakość zdjęć. Niestety musiałam fotografować telefonem.
Jak mój aparat odzyska sprawność, wrzucę kilka lepszych fotek.


Pozdrawiam.

/Karolina.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze. :)
Każdy jest dla mnie bardzo ważny.:) Odwiedzam wszystkich komentujących. :)
Na pytania odpowiadam pod Twoim komentarzem. :)
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych będę się bardzo cieszyć i chętnie się odwdzięczę. :)