wtorek, 12 listopada 2013

Liebster Award również u mnie. :)

Cześć Wam! :)

Trochę mnie tu nie było i mam sporo zaległości a szkoła nie pozwala mi na długo przysiąść przed komputerem. Obiecuję, że odwiedzę wszystkich którzy zostawili po sobie ślad. :)

A teraz konkrety.:)


Zostałam nominowana do Liebster Award przez Paulinę (Dziękuję bardzo, cieszę się, że rozbawiam Cię do łez! 8-) ) i szczerze to moja pierwsza nominacja więc wybaczcie drobne błędy. :)
Najpierw muszę odpowiedzieć na pytania osoby nominującej mnie. Następnie wybrać 11 osób i je nominować - oczywiście informując je o tym. :) I zadać 11 pytań. :)

A więc oto pytania od Pauliny o moje odpowiedzi. :D

1. Wymień trzy cechy Twojego charakteru, których chciałabyś się pozbyć.
Hmmm..
a) Łatwowierność. Oj tak, zbyt szybko daję ludziom kredyt
zaufania i źle się to kończy.
b) Wrodzona nerwica *czyt. wybuchowość. No cóż, niestety ludzie często poznają mój gniew kiedy nadepną mi na odcisk a ja potem myślę... "nie potrzebnie tak ostro".
c) Lenistwo. Zwłaszcza wtedy, gdy trzeba się pouczyć.
xD


2. Kto jest twoją inspiracją?

Myślę, że odpowiedź nie będzie zaskakująca. Moją inspiracją jest mój Mężczyzna który nadaje sens mojemu życiu. Jest moim światełkiem i powodem aby iść przez życie z podniesioną głową.

3.  Czego się najbardziej boisz?

Uuuuu.. PAJĄKÓW. Wstrętne robactwo niemiłe. Fuj! Fuj!:D

4. Czy wierzysz w horoskopy?

Jak jest dobry horoskop to wierzę, jak zły to udaję, że nie przeczytałam. :D

5. W jaki sposób można zapobiec tragediom na świecie?Moim zdaniem - myśląc. Myśląc rozsądnie i racjonalnie. A także przydałoby się najpierw zmienić społeczeństwo żeby zmniejszyć liczbę tragedii.

6. Trzy rzeczy, które zabrałabyś na bezludną wyspę?Kurcze, wolałabym osoby zamiast rzeczy.:D
Skoro tak, to zabrałabym żywność, komputer z netem i dobry zestaw głośników. Zrobiłabym 1-osobową wixę na wyspie. Trochę smutno no ale to przez Ciebie Paulino! :P


7. Miejsce, które chciałabyś odwiedzić? Dlaczego?

Grecja po raz 2. :) Ponieważ już raz tam byłam dawno dawno temu i bardzo bym chciała sobie co nieco przypomnieć. :)

8. Co chciałabyś robić w życiu? Zamieszkać z moim Mężczyzną w małym domku i żyć spokojnie i szczęśliwie. A wiem, że z Nim to możliwe. A poza tym spełnić się zawodowo jako dietetyk. :)

9. Czy wierzyć w reinkarnację?Wierzyć czy nie wierzyć... oto jest pytanie.
W sumie trudno mi odpowiedzieć na to pytanie. Każdy w coś wierzy choć nie do końca jest przekonany, czy na prawdę jest pewny tego w co wierzy i że w to wierzy. Namieszałam ale Paulina mnie rozumie. :D

10. czy chciałabyś stać się sławna poprzez bloga?Nie tyle sławna co chciałabym aby ludzie chętnie go czytali i chcieli odwiedzać aby zobaczyć czy są już nowe posty.
Prowadzę go z czystej chęci i przyjemności. Nic więcej nie wymagam. :)

11. Twoje marzenie<wymień tylko jedno>.

Zamieszkać w Białymstoku z Moim W. :)

A JA NOMINUJĘ:

1) Aschaaa - za Twój styl! :)
2) Dominiicaa - ponieważ Twój filmik o tym co masz w torebce mógłby być również i o mojej. :D
3) Małgorzata Kamila - za wierną obserwację mojego bloga i liczne komentarze.
4) Jadeitgirl - za Twoje przydatne notki i częste komentarze na moim blogu. :)
5) Mariska - ponieważ lubię czytać Twoje wpisy. :)
6) Martyna Loch - bo uwielbiam Twój styl. Zawsze jestem na TAK dla Twoich stylizacji. :)
7) Dalila - za tą miłość do zakupów i inspirujące stylizacje. :)
8) Agnieszka A - za ciekawe wpisy które chętnie czytam. :)

9) Izis - za Twoje ciekawostki które czasami powodują, że siedzę z "rozdziawioną gębą". :D
10) Rozalia - dlatego, że inspirujesz swoimi postami. Lubię je czytać i oglądać zdjęcia które wrzucasz.:)
11) Carmelle - bo lubię Twój styl pisania i konkretne posty. :)

Moje pytania:

1. Co najbardziej lubisz robić w wolny czasie?
2. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?

3. Czym jest dla Ciebie prowadzenie bloga?
4. Wolisz słodycze czy wykwintne dania?
5. Buty czy torebki?
6. Jeśli mogłabyś cofnąć czas to do jakiego momentu? I dlaczego?
7. Co najbardziej w sobie cenisz? (1 cecha)
8. Czy chciałabyś w sobie coś zmienić? Jeśli tak to co? (1 odp.)
9.Czego najbardziej nie lubisz u ludzi?
10. Zawsze domagasz się sprawiedliwości czy czasem odpuszczasz.
11. Co chciałabyś dostać w prezencie jeśli kwota nie grałaby roli.?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze. :)
Każdy jest dla mnie bardzo ważny.:) Odwiedzam wszystkich komentujących. :)
Na pytania odpowiadam pod Twoim komentarzem. :)
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych będę się bardzo cieszyć i chętnie się odwdzięczę. :)