wtorek, 26 listopada 2013

FAKE TATTOOS u mnie. :)

Witam Was. :)

Wczoraj zawitał u mnie listonosz z listem od FAKETATTOOS.

W środku znajdowały się 2 tatuaże. Napis i motylki.
Na razie zrobiłam sam napisik. :)



Zrobienie takiego tatuażu jest podobne do tych z chipsów. :D

-Na czystą i osuszoną skórę przykładamy tatuaż i mocno przyciskamy.
-Zwilżoną gąbeczką moczymy papierek z tatuażem który przykleiliśmy do skóry.
-Czekamy ok 30 sekund upewniając się, że tatuaż przylega z każdej strony.
-Delikatnie ściągamy papierek pozostawiając efektowny tatuaż na naszej skórze.
-Czekamy chwilę aż tatuaż wyschnie i gotowe.

Uważam, że takie tatuaże są świetne dla osób pragnących prawdziwy tatosik. :)
Dzięki takim 'naklejkom' możemy zobaczyć jak to będzie wyglądało i czy nam się nie znudzi.

Świetna zabawa i ładna ozdoba. :)

Polecam wszystkim którzy rozważają prawdziwą dziarę. :)

ZAPRASZAM NA STRONKĘ FAKETATTOOS :) KLIK!


Zapraszam również na super rozdanie:


Buziaki! :**

/Karolina.

PS. Zostawiajcie w komentarzach adresy swoich blogów, będzie mi łatwiej i szybciej do Was trafić. :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze. :)
Każdy jest dla mnie bardzo ważny.:) Odwiedzam wszystkich komentujących. :)
Na pytania odpowiadam pod Twoim komentarzem. :)
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych będę się bardzo cieszyć i chętnie się odwdzięczę. :)