czwartek, 3 października 2013

Pomadka Miss Sporty 007 i błyszczyk Safari. :)

Witajcie Kochane. :)

Dzisiaj moja wspaniałomyślna mama kupiła mi cudowną szminkę z Miss Sporty. :)

Jest na prawdę rewelacyjna. Takiego koloru szukałam przez długi czas.:)

Pięknie się prezentuje i jak dla mnie jest idealna pod względem kolorystycznym. A w połączeniu z różowym błyszczykiem z Safari - obłęd. :)

Jedyny minus jest taki, że jeśli usta są popękane to widać to bardzo. : (
Ale dbam o usta więc się tym nie przejmuję. :)
Cena ok 7zł. :)

Kilka fotek pomadki, błyszczyku i efektu na ustach. :)

Co sądzicie? :)


Usta nude

KLIK "Czytaj więcej" aby zobaczyć zdjęcia pomadki i błyszczyka. :)




Pomadka Miss Sporty 007

Pomadka Miss Sporty 007

Pomadka Miss Sporty 007

A Wy jakich pomadek używacie? I jakie kolorki preferujecie? :)


Pozdrawiam serdecznie .! : * Buziaki. :)

/Karolina.


PS. Zostawiajcie w komentarzach adresy swoich blogów, będzie mi łatwiej i szybciej do Was trafić. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze. :)
Każdy jest dla mnie bardzo ważny.:) Odwiedzam wszystkich komentujących. :)
Na pytania odpowiadam pod Twoim komentarzem. :)
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych będę się bardzo cieszyć i chętnie się odwdzięczę. :)