poniedziałek, 14 października 2013

Przygoda z modeliną w nudny, październikowy dzień. :)

Cześć Kochani. :)

Dzisiaj pomimo tego, że nie było lekcji z powodu dnia nauczyciela to i tak miałam mnóstwo do nauki. : (
Ale wiadomo, kiedy trzeba się uczyć to nagle wszystko jest ważniejsze od książek. :D

Naoglądałam się ostatnio różnych filmików i zdjęć przedstawiających cuda z modeliny i spróbowałam swoich sił.
Trochę koślawe niektóre 'wyroby' i poodbijały się linie papilarne ale jestem z co poniektórych zadowolona.:)

Zobaczcie sami. :)


Więcej zdjęć? - KLIK "Czytaj więcej". :) 







Na razie wzorowałam się na mistrzach :) z filmików na YT i blogów o tych cudach. :)

Buziaki. :) : *

/Karolina.




PS. Zostawiajcie w komentarzach adresy swoich blogów, będzie mi łatwiej i szybciej do Was trafić. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze. :)
Każdy jest dla mnie bardzo ważny.:) Odwiedzam wszystkich komentujących. :)
Na pytania odpowiadam pod Twoim komentarzem. :)
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych będę się bardzo cieszyć i chętnie się odwdzięczę. :)