wtorek, 4 lutego 2014

Pomysł na... zdrowe i pożywne śniadanko! :)

Witam! :D

Ferie się skończyły... Czas wrócić do szkoły a zima nadal trwa! :D Warto więc wspomóc się w każdy mroźny poranek, dobrym śniadaniem! :)

Zapewne nie wszystkim spodoba się taki pomysł ze względu na szpinak. :)
No ale zobaczymy czy Was choć trochę zaintryguję i zachęcę do zdrowych śniadanek!

Pamiętajcie! Śniadanie to najważniejszy posiłek dnia! :)



ZAPRASZAM PO PRZEPISIK W "CZYTAJ WIĘCEJ". :)



Do sporządzenia takiego śniadanka potrzeba:

  • 2 kromki chleba słonecznikowego/pełnoziarnistego/razowego - jaki lubicie
  • 1 jajko
  • szpinak
  • czosnek
  • śmietanka 30%
  • papryka
  • sól
  • pieprz
  • pomarańcze
Proporcji tutaj nie podałam jako takich ponieważ każdy je w różnych ilościach. :)

Na początek mrożony szpinak wrzuciłam na patelnię.
Kiedy się całkiem rozmroził, dodałam czosnek, sól i pieprz.
Chwilę dusiłam go na patelni i dodałam odrobinkę śmietanki 30%.



(-Dlaczego 30%?
Ponieważ taka śmietanka nam się nie oważy na gorącej patelni a co najważniejsze do szpinaku ZAWSZE trzeba dodawać śmietanę aby nie stracić magnezu przez jego spożywanie. :) )

Na drugiej patelni rozłożyłam plastry papryki i wbiłam w nie jajka. :) Posypałam odrobiną soli i pieprzu.


W międzyczasie moja mama wycisnęła sok ze świeżych pomarańczy i zaparzyła po filiżance kawy zbożowej, koniecznie z mlekiem. :) W opiekaczu zrobiła "skaczące tosty" z chlebka słonecznikowego. 



Śniadanie gotowe! :) Smacznego. :)

Oczywiście można zrobić taką samą kolację. To nie podlega dyskusji. :)






/Karolina.


PS. Zostawiajcie w komentarzach adresy swoich blogów, będzie mi łatwiej i szybciej do Was trafić. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze. :)
Każdy jest dla mnie bardzo ważny.:) Odwiedzam wszystkich komentujących. :)
Na pytania odpowiadam pod Twoim komentarzem. :)
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych będę się bardzo cieszyć i chętnie się odwdzięczę. :)