piątek, 12 lipca 2013

French z brokatowym zdobieniem. :)

Cześć Wam.:)

Kilka dni temu zrobiłam sobie śliczny, delikatny french. :) Postanowiłam się nim podzielić z Wami. :D
French i ozdobienie go to nic trudnego. :)

A oto i on:



Do zrobienia tego french'u użyłam najpierw mlecznego lakieru, potem zrobiłam białe kreski, pod nimi kolejne kreseczki lakierem z fioletowym brokatem i całość pomalowałam bezbarwnym lakierem uv. :)
Jeśli nie macie 'tasiemek' do frenchu i robicie go odręcznie to brokat zakryje pewnie nierówności które mogą się pojawić. :)


Żadna filozofia a dłonie wyglądają pięknie. :)


Pozdrawiam serdecznie. :):):)

/A.

5 komentarzy:

  1. Śliczne takie naturalne i delikatne;)Bardzo ładnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie piekne paznokcie ;)
    kochana NY , przecenione z 34 na 21 z groszem, to japonki od N. :)
    obserwuję ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OmG! Tak tanio? :) Szaleństwo. Ja już w Deichmannie wypatrzyłam za 30 zł. :)
      Dzieki za odp. :)

      Usuń
  3. Uwielbiam frencha na paznokciach:)

    Ps.Ja płatki zakupiłam w lokalnej drogerii:)Myślę,że w większych drogeriach nie będzie problemu z ich znalezieniem:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Wam dziękuję za komentarze. :)
Każdy jest dla mnie bardzo ważny.:) Odwiedzam wszystkich komentujących. :)
Na pytania odpowiadam pod Twoim komentarzem. :)
Jeśli dodasz mnie do obserwowanych będę się bardzo cieszyć i chętnie się odwdzięczę. :)